We hechten veel waarde aan hoe u, de cliënt, onze zorg ervaart. We verbeteren continu om de zorg nog beter aan te laten sluiten bij uw wensen.

Vertel ons wat u vindt!

Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten.

Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom.

Op 01-10-2020 is onze hoofdlocatie in Elst verhuisd naar een groter pand, waarbij wij nu beschikken over veel meer ruimte, grotere behandelruimtes en een betere bereikbaarheid. Ook hebben wij onze telefonische bereikbaarheid uitgebreid. Een andere verbetering: er wordt meer gebruik gemaakt van digitalisering tijdens de behandelingen d.m.v. E-health wat kan leiden tot een verkorte behandeltijd.

CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index en is geanalyseerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Embloom.

De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst kunnen we vergelijken met die van andere aanbieders – omdat die dezelfde vragenlijst gebruiken kunnen we dan appels met appels vergelijken. Dat geeft ons veel waardevolle informatie om onze processen te verbeteren.

Resultaten – Cliëntervaringen 2020

In 2020 (januari t/m december) vulden 142 cliënten de CQ-index in.

Onderstaande resultaten (op een schaal van 1-5) komen uit het cliënttevredenheidsonderzoek van 2020:

Bejegening 4.8
Samen Beslissen 4,1
Uitvoering behandeling 4,4
Rapportcijfer 8,5

Natuurlijk zijn wij blij met deze uitslag, maar ieder jaar maakt Raadthuys GGZ een verbeterplan op basis van de uitkomsten van deze meting, want meten is weten!